Меню сайта |
|
|
Мини-чат |
|
|
Наш опрос |
|
|
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Форма входа |
|
|
|
Главная » 2010 » Апрель » 9 » Що зародили рок-музику
13:59 Що зародили рок-музику |
Рок це не просто музичний напрям, це молодіжна культура, засіб спілкування молоді, дзеркало суспільства. Він із самого початку створювався як спосіб самовираження молоді, бунт і протест, заперечення і перегляд моральних і матеріальних цінностей світу.
Протягом усієї своєї історії, рок показує нерозв'язну вічне Діллі батьків і дітей. Як засіб самовираження молодого покоління, рок в очах старшого покоління виглядає лише як дитячу розвагу, часом небезпечне і згубний. Хоча рок існує досить давно, на ньому зросли Сучасний доросле покоління, але все ж перед ним сьогодні постають такі ж проблеми, як і спочатку його шляху: нерозуміння і заперечення. Ця обставина добре показує спіралі розвитку: як би ми не розвивалися, ми проходимо етапи, які вже залишилися в історії.
Безумовно, розвиток року тісно пов'язано з технічним, економічним, політичним і соціальним розвитком. Не по волі випадку законодавцями року стали найбільш розвинені країни. Саме технічний розвиток дає поштовхи розвитку року, апаратура постійно змінюється і ускладнюється, гітара 40-х років схожа на сьогоднішню гітару лише мабуть тільки формою, а звучання взагалі змінилося докорінно. Розвиток техніки і призвело до того, що зараз майже в кожній родині є радіоприймач і магнітофон, що збільшує вплив музики на суспільство. Економічний розвиток піднімає рівень розвитку громадян, а отже піднімає їх освіченість і у них з'являється більше вільного часу, який можна присвятити музиці, також це покращує і умови праці та забезпечення роботою музикантів. Яскравий приклад тому - бразильська група «Sepultura», будучи на батьківщині і не маючи хорошої апаратури, їх музика була малоцікава, але як тільки вони переїхали в США вони відразу ж набули статусу супергрупи.
Рок - пладотворная грунт для розгляду з точки зору філософії, у ньому виявляються всі закони філософії. У тому що рок це протест молоді та поява нової музики, шляхом заперечення старої, виявляється закон заперечення заперечення, що показує розвиток рок-музики. У появі нового стилю шляхом злиття інших стилів - закон отраденія, що лежить в основі розвитку свідомості. У суперечливості року проявляється закон єдності і боротьби протилежностей.
Коріння року можна шукати в далекій древністі: і в народній музиці, і в джазі, і в блюзі, але по справжньому рок став тим самим, що ми розуміємо зараз, лише в 50-х роках.
Рок-н-ролл виявився тим самим засобом, які об'єднані чорних і білих підлітків, одним могутнім залпом змели расові і соціальні забобони. Два чорношкірих ідоли молоді 50-х - Літтл Річард і Чак Беррі - кожним сценічним жестом, кожним звуком своїх пісень виражали откае коритися традиційно расистському: «Ходи-но сюди, бой». Це відмовлення безумовно приймали білі хлопці, які слухали - вони вже були підготовлені до такої музики, вони вже вбирали в себе чорний ритм-енд-блюз, що крутили на місцевих радіостанціях. Ця музика була їхньою загальною таємницею, їх змовою проти батьків, не визнавали кольорових.
Рок-н-рол виявився першою музичною формою, запропонованою підлітку і спеціально по ньому скроєної: до цього минулого дорослі пластинки, дитячі пластинки, але не було нічого, що виражало б сугубо підліткові надії і мрії, сугубо підліткове відношення до дійсності. Цю тягу підлітків до «іншої» музики першими помітили власники невеликих студій грамзапису, більш мобільні у виборі і схильні до ризику, ніж фірми-гіганти. А оскільки багато хто з невеликих кампаній, де записувалися чорні виконавці ритм-енд-блюзу, пробавлялися ще і білим кантрі-енд-ветерном, то ці напрямки стали зближуватися. Нове покоління охоче прийняло це зближення. «Розтління смаків», «музичний ширвжиток», «потурання самим низьким інстинктам», - Нарікали музичні критики.
На початку того десятиріччя чорна і біла музика були розділені так само, як біла і чорна громади. Але минав час, і радіо, за яким - теж на різних хвилях - передавали цю музику, дозволяло чорним слухати білу музику і навпаки. Радіохвилі приносили зовсім нову стилістику, і безкорисливі піонери цієї стилістики почали потроху схрещувати дві ці культури. У лабораторіях життя народжувалася нова, дика, заразна музика на ім'я рок-н-рол.
|
Просмотров: 2253 |
Добавил: Rayter
| Рейтинг: 3.0/3 |
|
|
Поиск |
|
|
Календарь |
« Апрель 2010 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Архив записей |
|
|
|